FAQ - Wasze pytania
1. Czy towary dostępne aktualnie w sklepie internetowym są w stałej ofercie royal-stone.pl?
Tylko część naszych towarów jest ofertą stałą i w miarę ich dostępności u naszych dostawców powtarzają się w sklepie. Niestety wiele z towarów jest w naszej ofercie jedynie do momentu ich wyprzedania i nie mamy możliwości ich ponownego zamówienia i uzupełnienia stanów magazynowych.
2. Czy oferta sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego pokrywają się?
Oferta sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego tylko częściowo się pokrywają. W celu sprawdzenia dostępności towarów w sklepie stacjonarnym należy kontaktować się bezpośrednio z wybranym sklepem stacjonarnym. Dane kontaktowe do każdego ze sklepów stacjonarnych podane są w sekcji SKLEPY STACJONARNE.
3. Czy za odbiór osobisty mogę zapłacić przy odbiorze w sklepie?
Zamówienia z opcją odbioru osobistego muszą zostać opłacone przed ich realizacją, tak więc nie ma możliwości opłacenia ich przy odbiorze.
4. Jak sprawdzić czy moje zamówienie z opcją odbioru osobistego jest gotowe do odbioru?
Status zamówienia jest widoczny po zalogowaniu się na konto. Ponadto Klient otrzymuje powiadomienie drogą mailową o możliwości odbioru zamówienia.
5. Czy w momencie odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym mogę dokonać zmian tj. wymienić towary na inne lub zrezygnować z nich?
W sklepach stacjonarnych nie ma możliwości wymiany ani zwrotów towarów zakupionych w sklepie on-line.
6. Ile mam czasu na odbiór zamówienia i co dzieje się z moimi towarami po tym czasie?
Zamówienie z opcją odbioru osobistego można odebrać w ciągu miesiąca, po tym czasie paczka wraca do sklepu internetowego. Ponowne jej przekazanie do odbioru jest płatne (wysokość opłaty jest podana w Regulaminie sklepu royal-stone.pl).
7. Czy produkty zakupione w sklepie internetowym mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?
Towary zakupione w sklepie internetowym mogą być zwrócone jedynie do sklepu internetowego (z zachowaniem warunków zwrotu). Nie ma możliwości zwrócenia ich w sklepach stacjonarnych.
8. Gdzie wysyłam zwracane produkty?
W przypadku konieczności zwrotu wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym należy zwracać wyłącznie do sklepu internetowego, zgodnie z procedurą zwrotu. Formularz zwrotu jest dostępny w zakładce ZWROT I REKLAMACJA.
9. Dlaczego moje hasło nie działa?
Jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem, z dniem 24 stycznia 2023 roku Twoje dane zostały przeniesione do nowego sklepu. Konieczne będzie jednak ustawienie hasła.
Przejdź na stronę logowania w sklepie i skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Możesz wpisać stare hasło lub ustawić zupełnie nowe. Pamiętaj, aby po pierwszym zalogowaniu do nowego sklepu sprawdzić swoje dane adresowe. W razie konieczności dokonaj ich aktualizacji.
10. Jestem klientem VIP. Po zalogowaniu się nie widzę swojego stałego rabatu.
Upewnij się, że zalogowanie do nowego sklepu nastąpiło z tego samego loginu/adresu e-mail, jaki był używany w poprzednim sklepie Royal-Stone. Jeśli w takim przypadku nadal nie jest automatycznie naliczany Twój stały rabat VIP, wówczas skontaktuj się z nami.
Ważna informacja do klientów „VIP” posiadających stały rabat -18%. W przypadku trwania promocji aktywowanej kodem rabatowym z upustem niższym niż Twój stały rabat VIP, nie używaj kodu promocyjnego.